FAQ

 

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.


Jak sprawdzić dostępność produktów?

Oprócz ceny produktów mogą się również znajdować informacje o jego dostępności w sklepie tj.:
Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteście Państwo zainteresowani tym produktem, prosimy o kontakt poprzez email: bico-kolka@o2.pl lub telefonicznie: +48 85 664 73 40 (pon-pią: 8-16)
Mała ilość – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Państwa sprowadzić ten produkt - prosimy o kontakt drogą email: bico-kolka@o2.pl lub telefonicznie: +48 85 664 73 40 (pon-pią: 8-16)
Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce


Jak jest długi czas oczekiwania na przesyłkę?

Standardowe zamówienia realizowane są w ciągu 1 - 2 dni roboczych za wyjątkiem okresów świątecznych, kiedy to termin może nieznacznie ulec wydłużeniu. oraz zamówień specjalnych, np. towar sprowadzany na życzenie klienta. Na ogół czas dostawy to 1 dzień roboczy od momentu uznania zamówienia jako zamknięte (przygotowane do wysyłki).

Termin otrzymania paczki = termin realizacji zamówienia + czas dostawy
 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych towarów oraz wybranej formy płatności i własnych preferencji, można wybrać jedną z form dostawy:

- firma kurierska InPost (paczki do 30 kg.),
- firma kurierska GEODIS (przesyłki na paletach),
- odbiór osobisty po ówczesnym ustaleniu terminu i miejsca odbioru paczki.


Ile wynoszą koszty dostawy?

Koszt przesyłki kurierem do 30 kg na terenie RP koszt 18.45 zł brutto, przesyłka pobraniowa koszt 24.60 zł brutto.

W przypadku zamówień o wartości od 300zł brutto - wysyłka GRATIS (przedpłata na konto), koszt 12.30 zł brutto (przesyłka pobraniowa).

Całkowity koszt dostawy zamówienia widoczny jest po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Państwa formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zostanie pokazana dokładną wartość do zapłaty.


Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

- przedpłata na konto po otrzymaniu faktury pro-forma,
- płatność za pobraniem.


Czy istniej możliwość odbioru własnego?

Oczywiście, można odebrać zamówienie osobiście po wcześniejszym ustaleniu terminu i miejsca odbioru.  Przy odbiorze osobistym KLIENT nie ponosi dodatkowych kosztów dostawy.


Jak otrzymać fakturę VAT?

KLIENCI sklepu internetowego bico-kolka.pl otrzymują paragon, który dołączany jest wraz z paczką. Aby otrzymać fakturę VAT w trakcie składania zamówienia w formularzu z danymi w polu "Firma / NIP" należy podać dane do faktury tj. nazwa firmy oraz numer NIP. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, należy w polu „Adres dostawy” podać adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to najczęściej data wysyłki Państwa zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.


Jak można modyfikować zamówienie?

Zamówienia mogą być modyfikowane jedynie do momentu skompletowania ich zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), prosimy o jak najszybszy kontakt z biurem handlowym - najlepiej pisząc na bico-kolka@o2.pl lub telefonicznie: +48 85 664 73 40 (pon-pią: 8-16).


Jak anulować błędne zamówienie?

Zamówienie może być anulowane jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt - najlepiej pisząc na bico-kolka@o2.pl lub telefonicznie: +48 85 664 73 40 (pon-pią: 8-16).


Co zrobić jeśli przesyłka jest uszkodzona?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy otworzenie paczki w obecności kuriera i jeśli jest taka potrzeba spisanie protokołu reklamacyjnego. Następnie należy niezwłocznie skontaktować się z nami telefonicznie - +48 85 664 73 40 (pon-pią: 8-16) lub poprzez e-mail bico-kolka@o2.pl